Álszentfazék

A STÍLUS MAGA A RENDSZER
1 fazék leves + 1 csepp trágyalé = 1 fazék trágyalé

Friss topikok

  • Androsz: "A társadalom nem NER-es fele (fele?) éppen azon van megdöbbenve, hogy kirúgták a főmeteorológusok... (2022.08.26. 14:22) Schrödinger viharvert macskája
  • Álszentfazék: @mojoking77: Nem kéne ezt!! Ez a szó szerinti értelmezés gonosz csapdája. @ember100 mondása jószá... (2014.08.18. 16:50) Nem rejtély, Rejtő!
  • Igényes: @Knorr: "nem, a vita arról szól, hogy legyen-e demokrácia." Szerintem ne legyen. A demokrácia fel... (2013.09.16. 18:23) Nem érti
  • Álszentfazék: @nandras01: valóban ez a magyar valóság, de nem hiszem, hogy szorosan kötődne ahhoz, amit az "unor... (2013.08.31. 14:51) Nyolcadik utas: a benzinkutas
  • Asidotus: A poszt most vastagon mellélőtt. Fiatalok egy jelentős részénél életvitelszerű a lógás, az iskola,... (2013.07.23. 15:07) Lógni fog!

Legyen inkább három hét?

2010.05.20. 17:06 Álszentfazék

Úgy kezdődött a tegnapi napom, hogy egy rendőrautó áthajtott előttem a piroson.
Nem használt megkülönböztető jelzést, még csak nem is sietett, hiszen előttem andalgott békésen. Aztán odaértünk a lámpához és - feltehetően kellő körültekintéssel - áthajtott keresztben a Dózsa György úton, ami ott öt sáv széles. Be szembe a Vágány utcába. Egy olyan lámpánál, ahol a zöld alatt is csak jobbra, kisívben lehet kanyarodni.
Nem is értem, mit kötözködöm! Ott volt neki dolga. Most kerülje meg a Földet?
Meg aztán, a Gyurcsány-kormány ezerszer átkozott tevékenységének köszönhetően elbizonytalanodtak a rendőrök. Nem biztosak benne, hogy melyik szín a zöld, melyik a piros. Tiszta szerencse, ha a tököt meg a makkot meg tudják különböztetni!
(LRL – így kezdődött a rendszáma és talán Ford kombi volt)

És úgy végződött, hogy megpróbáltam elektronikusan adóbevallani (sic! - ez így egy szó, megérdemli).
Húúú, az az APEH honlap, de kemény! Azon megtalálni valamit! Aki csinálta, nincs híján a tehetségnek. Ha ő intézi a Japán flottánál a titkosítást, még mindig tart a második világháború.
Apró betűkkel sűrűn teleírt oldalon kékkel kiemelve a lényeg "0953". Nem ";SZJA", nem "Személyi jövedelemadó"; 0953. Ha van olyan mondat, amit nem fogok elolvasni, akkor ez az! Hiszen a kiemelt lényege az égvilágon semmit nem mond nekem. És az APEH honlap mondataival megfontoltan bánunk. Óvatosan szalad nekik az ember. Ilyen az, mikor a bürokrata és a programozó leülnek fogalmazni és kontroll nélkül orvvadásznak anyanyelvünk dzsungelében. Köztudottan ez az a két csapat, ahol felülreprezentáltak a világosbeszédű nyelvzsonglőrök. Meg is látszik az eredményen!

Lehet, hogy két hét múlva még sem lesz itt érezhetően jobb?

 

4 komment

Címkék: megmondás így látom én

A bejegyzés trackback címe:

https://alszentfazek.blog.hu/api/trackback/id/tr252018468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.20. 21:53:08

könyvelő iroda néhány hónapja.
ügyfél: én ezeknek nem fizetek adót. úgyis csak ellopják!
könyvelőiroda ma:
ügyfél: mennyit? na nem. csináljatok valamit, de ennyit nem fizetek!
könyvelő: de Józsi, már másik kormány van!
ügyfél: ennyit akkor se...

könyvelő: nem lehetne hogy a kettős állampolgárság helyett először a nyílvánvaló baromságokat teszik rendbe? pl az alkalmi munkavállalók bejelentését...

panasznap vége.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.20. 21:54:33

eltünt az előzőm :(

nem bírom még egyszer beírni, kivételesen nem két szavas volt :)

vagyok, aki vagyok... 2010.05.20. 21:55:38

hahh! pedig hányszor megfogadtam már, hogy nem dőlök be...

Álszentfazék · http://alszentfazek.blog.hu/ 2010.05.21. 09:47:06

@vagyok, aki vagyok...: Ember, küzdj és bízva bízzál!
Nem tűnt el az előző!:)
Szerintem, senki semmit sem fog "rendbe tenni".
Vagy kikényszerítjük - kisebb-nagyobb csoportok, társadalom, mikor ki az érintett -, vagy így marad. És ami a legnehezebb, hogy elsősorban magunkat kell kényszeríteni. Valahol mindenki szolgáltat, valahol mindenki építi abszurdisztánt, kényelemből, igénytelenségből, lustaságból. És ezen nehéz változtatni. Ezért mutogatunk mindig bűnbakokra. A politrikusok, a karvalytőke, a komenisták, a fidesz, a cigányok, a zsidók, a bürokraták ... Pedig, mi vagyunk ott mindenhol. Erről sokat okoskodtam, amikor még fiatal voltam és ambíciózus :)
p-w-h.blog.hu/2009/03/30/a_hal_a_budos
és társai
süti beállítások módosítása