Álszentfazék

A STÍLUS MAGA A RENDSZER
1 fazék leves + 1 csepp trágyalé = 1 fazék trágyalé

Friss topikok

  • Androsz: "A társadalom nem NER-es fele (fele?) éppen azon van megdöbbenve, hogy kirúgták a főmeteorológusok... (2022.08.26. 14:22) Schrödinger viharvert macskája
  • Álszentfazék: @mojoking77: Nem kéne ezt!! Ez a szó szerinti értelmezés gonosz csapdája. @ember100 mondása jószá... (2014.08.18. 16:50) Nem rejtély, Rejtő!
  • Igényes: @Knorr: "nem, a vita arról szól, hogy legyen-e demokrácia." Szerintem ne legyen. A demokrácia fel... (2013.09.16. 18:23) Nem érti
  • Álszentfazék: @nandras01: valóban ez a magyar valóság, de nem hiszem, hogy szorosan kötődne ahhoz, amit az "unor... (2013.08.31. 14:51) Nyolcadik utas: a benzinkutas
  • Asidotus: A poszt most vastagon mellélőtt. Fiatalok egy jelentős részénél életvitelszerű a lógás, az iskola,... (2013.07.23. 15:07) Lógni fog!

Ha tábort üt valahol

2013.02.17. 13:33 Álszentfazék

Súlyának megfelelő érdektelenségbe fulladt Gyurcsány Ferenc legutóbbi performansza, melynek során három éjjel virrasztottak az oktatási államtitkárság előtt sátraikban pártjának jelesei, élükön ő maga, így tiltakozva a kormány oktatáspolitikája ellen. Az akció kezdetéről még csak-csak hallottam, de azután már hiába nyomoztam a neten, hogy  befejeződött-e, semmi nyomára nem akadtam. – Úristen, lehet, hogy nem hagyták abba! – horgadt föl bennem az aggodalom.

Megvan az ugye vizualice, ahogy a kialvatlanságtól kivörösödött szemmel kornyadoznak hőseink sátraikban, már jurtányi erejük sincs, de nem adják fel?! Hát, ha Rózsát ez sem hatja meg, ha ettől sem veti tűzbe azt a nyomorult oktatáspolitikát, akkor kőből van a szíve annak a nőnek! Esetleg, ha a háttérben a prímás halkan húzná, hogy „Csak egy kislány van a világon”? A lámpák fénykörébe vonva pedig ott állna érzelmektől zilált frizurával Ferenc, és miközben pezsgőspoharát a földhöz csapja, szilajul dobbant.  Ha ez is kevés, akkor az a szív már a másé, menjetek szépen aludni!

De ha az államtitkár asszonyt nem is indítja meg ez a romantikus  nagyjelenet, szerénységünk agyát annál inkább. Mert, lássuk be, továbbgondolásra érdemes eseménysor egyik láncszemét hagyjuk itt észrevétlenül elsikkadni.

Még érett gyümölcs illatával volt terhes az őszi lég, mikor Ferenc és hős lovagtársai először vertek sátrat a belvárosban. Akkor a választási rendszer ellen éheztek. És még nem jött el a tavaszi napéjegyenlőség sem, már megint kempingeznek. Nos, ennek a Ferencnek nem lehet nagyon jó otthon. A legképtelenebb ürügy is elég, hogy elhúzzon. Mert sátorozni magunk is szeretünk ugyan, no de télvíz idején?!  Nincs mit enni, nem lehet aludni, sebaj, ha addig sincs otthon az ember? Nem példátlan ez az ötven körüli – öregecskedő, Franci, öregecskedő -  nős férfiaknál, de ilyenkor a megoldás nem az urbánus kemping, hanem a pályamódosítás. Tengerész, utazó ügynök, ismeretlen földek felfedezője – mind-mind több babérral kecsegtető elfoglaltság lenne kedveltünk számára, mint ez a mostani, és akkor ehetne is, alhatna is, mégsem kéne otthon lennie. Erre a célra egyébként egy EU-csúcs is kiválóan alkalmas, de oda mostanában nem nagyon hívják. Átmenetileg. Nos, erre az átmeneti időre kellene valami megfelelőbb foglalkozást találni.

Itt van továbbá elgondolkodásra érdemesen a mostani happening fő attrakciója a virrasztás, avagy álmatlanság (melynek két fő tünetét, az ébrenlétet és a nem alvást, Eddy Rancing írta le először). Nos, e hazában mindannyian tudjuk, hogy ki az, aki nem alszik. Az sem titok, hogy a jobboldali érzelmű választók mily sötét erő evilági megtestesüléseként tekintenek nevezett Ferencre. Minek erre még rá is játszani?  Nem kell a demokratikus baloldal váteszének lenni, hogy az ember borítékolja a buli két lehetséges kimenetét. Vagy megalázó érdektelenségbe fullad, vagy olyan magas labdát ad fel az értő ítészeknek, melynek bizton bekövetkező lecsapása aligha öregbíti a virrasztók kedveltségét a mégoly mérsékelt jobbközép érzelmű táborban sem.

További kérdésként merült fel bennem, ettől az akciótól függetlenül is már régebben, hogy miért gondolják számosan, hogy ha önmaguk öncélú sanyargatásával növelik a világban a szenvedés mennyiségét, az bárkinek is jó.  Azt még megértem, ha valaki saját maga nemesedését véli elősegíteni az önként vállalt szenvedéssel, de vajon honnan jön az idea, hogy ez a kívülállók számára is idvezítő? Őszintén, kinek segít úrrá lenni nehéz élethelyzetein az a tudat, hogy Gyurcsány Ferenc (Orbán Viktor, bárki) álmos, esetleg éhes? Ha annyira jobbítani akarsz az univerzum állapotán, amice, adjál inkább enni valakinek, aki nem jószántából koplal! Ha nagyon feszít a jószándék, akkor esetleg gondoskodj egy helyről, ahol egy hajléktalan kényelemben hajthatja álomra a fejét! De energiaitalt nyelni téli hajnalon az ébren maradásért … Hát, én nem érzem, hogy ettől különösen jobb lett a világ.

Mindezen kérdések után, még az aggodalom hangja is megszólal bensőnkben. Hiszen Ferenc szükségletei végesek. Ősszel már legyűrte a mardosó éhséget. Télen megvonta magától az álmot, az enyhet adót. Hogyan tovább? Az nem kérdés, hogy lesz mi ellen tiltakoznia, erről a másik showman, a TV-vitás haverja, a Viktor majd gondoskodik- összetartoznak ők, feltételezik egymást, mint a jin és a jang, mint a fény és az árnyék, mint a szar és a bűze -, de legközelebb mit tartasz vissza, Ferenc?! Fel ne robbanj itt nekünk! Még a végén sikálhatunk valamely közintézményünk faláról!

Végül borzadva kérdezzük: hol a méltóság? Elvégre ez az ember hosszú évekig volt az ország miniszterelnöke. Ha önmaga miatt nem, legalább miattunk … Hát a hatalom tényleg ennyire addiktív? Ilyen nehéz lejönni a szerről? Ha valakitől megvonják, az mindenre hajlandó? Mint a rezgő fejű alkoholista, aki bármilyen megaláztatást elvisel a mégoly távoli és bizonytalan nagyfröccs reményében? El tudom képzelni, hogy ez igaz, és sajnálni is tudom a szerencsétlen függőket, de ha ez így van, akkor talán nem a dohányzást kellene szigorúan korlátozni, hanem ennek a szernek a hozzáférhetőségét.

 

167 komment

Címkék: életérzés így látom én

A bejegyzés trackback címe:

https://alszentfazek.blog.hu/api/trackback/id/tr95084993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2013.02.18. 10:02:42

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Kiváncsi vagyok, amikor majd ez év végére széjjel lesz verve az MSZP a java embereivel a DK-ban és a Vidéki Téeszelnökök & Tanárnők a Múlt Söpredéke feliratos bio barna papírzacsival a fejükön, akkor mit gondol...

esefe 2013.02.18. 10:03:38

@barli: Én nem azért foglakozom vele, ha fogalkozom vele. Bajnai magát is elég jól lejáratja, nem annyira kell neki segítség.:))

esefe 2013.02.18. 10:05:11

@balage_81 reloaded: Magyarul feltétlenül van értelme, méghozzá nem is egy. Nehéz a magyar nyelv? Minek erőlteted?

bögöbö 2013.02.18. 10:07:16

Ennyit már valóban elért a berittyentett csúti és cöfös szabadcsapatai: a Gyurcsányról szóló cikkek pár hsz után átmennek Bajnai ekézésébe. Nyerhet akárhány sajtópert is a lejárató médiumok ellen.

esefe 2013.02.18. 10:13:12

@bögöbö: Dehát itt léppen te hoztad fel a Bajnai nevét.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 10:13:30

@esefe: nem, annak a tagmondatnak, hogy "jó bohócnak, mit vv éva vagy." semmiképpen nincs értelme, bárhogy is játszod a felsőbbrendű polgárt, ezt beszoptad. próbálj meg legalább a trollok legalsó szintén mozogni, az nem lehet nehéz. ha pedig "nem is egy" értelme van valaminek, akkor nem a magyar nyelv nehéz, hanem te írsz hülyeséget. de nincs értelme, egy se.

@bögöbö: na, schiffer fantasztikus, ne is mondd. ezt mondja egy interjúban

"amikor felírtuk a homlokzatra a Lehet Más a Politika nevét, akkor a belpolitikát illetően elsősorban arra gondoltunk, hogy Magyarországon úgy ketyegett le húsz-huszonöt év, hogy a pillanatnyi politikai, hatalmi és választási kényszer mindig felülírta a hosszabb távú morális célokat. Tehát, ha az LMP belemenne abba, hogy a hosszú távú stratégiai céljait bármilyen indokkal felülírja a rövidtávú érdekekkel, akkor tulajdonképpen elvesztené az értelmét az, hogy ezt a pártot létrehoztuk. "

fordítok magyarról magyarra: nem fogunk soha kormányra kerülni, mert inkább moralizálunk, mintsem megnyerjünk (ha kell, másokkal együtt) egy választást. inkább maradunk ellenzékben, így biztosan nem valósul meg az, hogy a választási győzelem után magunk őrködjünk afelett, hogy ne legyen 4 év elkúrás. mi inkább kimaradunk az egészből, és ugatunk a partvonalon kívülről. és akkor csodálkoznak a drukkerei, hogy schiffert senki nem veszi komolyan...

barli 2013.02.18. 10:18:36

bírom, mikor a gyucsányisták az utolsó szalmaszálukba kapaszkodnak, miszerint a 2006os tv vitában ferkó lemosta a patást.
Gratulálok, legyen életetek legnagyobb élménye, hogy egy privatizációs tolvaj lehazudta a csillagokat az égröl, majd miután trükkök százaival megnyerte a választást, (titkos) igazságbeszédben vallotta be, hogy úgy elkúrták, hogy az ország a csőd szélén áll. Mindezt közvetlenül a nagy válság előtt (amiről mondjuk ő nem tehetett), hogy még jobban megszívjuk.
Hab a tortán, hogy miután mindez kiderült ahelyett, hogy lelépett volna mondjuk ciprusra még évekig b*szakodott az országgal (közvetlenül (ő) vagy közvetve(Bajnai)).
Szóval csak gratulálni tudok!

Nyrségi Trolls (törölt) 2013.02.18. 10:18:39

@balage_81 reloaded: Az a rész megvan, hogy mikor már az ellenfél helyesírását ekézzük, az az érvek elfogyására bizonyíték? Még ha a megállapítások helyesek is.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 10:25:43

@Nyrségi Trolls: hát téged se a szövegértelmezési képességed miatt szeretünk. a helyesírását nem ekéztem, a mondatai viszont értelmezhetetlenek voltak, erre reagáltam. a többit egyszerűen tévesen értelmezed, van ilyen

@barli: a gyurcsányisták már rég e14 vagy mszp szavazók és semmibe nem kapaszkodnak, nyugodj meg. a cöf és a fidesz próbál abba kapaszkodni, de nagyon, hogy ha elmúltnyolcévezik, akkor majd senki nem veszi észre, hogy milyen szarul kormányoznak. pedig észrevesszük, itt élünk.

esefe 2013.02.18. 10:26:36

@balage_81 reloaded:Dehogy nincs, ha te nem is érted, akkor is van. (Miért ragaszkodsz egy butasághoz, amikor a kérdésben nyilvánvalóan nem vagy jártas, vagy csak általános iskolás szinten?) Magyarul nem kell felétlenül befejezni egy gondolatot (mert mindenki tudja a „vagy”-ból, hogy lenne még mit felsorolni, de nem szükséges), mert anélkül is értik, hogy lenne még ezer példa.

Tanulj többet magyarul! Szar volt a kiképzés! Kérd vissza az iskolapénzt, vagy.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2013.02.18. 10:29:39

"miért gondolják számosan, hogy ha önmaguk öncélú sanyargatásával növelik a világban a szenvedés mennyiségét, az bárkinek is jó."

Gandhiról hallottál már? Mondjuk nem szeretném Fletót erre a szintre emelni. Csak megjegyzem...

barli 2013.02.18. 10:33:13

@balage_81 reloaded: mondjuk lehet hogy jobban csinálnák, ha nem kéne most visszafizetni az imf pénzt meg nem sz*patnák őket extra az euból (hogy megérdemelten vagy sem, az más kérdés).
A nagy különbség a fidesz meg a szoci kormány között, hogy a fidesz legalább próbálkozik valamivel ha szarul is.
A bajnai nem etalon mert ő nem csinált mást, mint pontról pontra végrehajtotta azt. amit az imf a csőd ellen előírt, miközben lényegében békén hagyták mindkét oldalról.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 10:33:52

@esefe: akkor ez egy win-win szitu. te azt hiszed, hogy értelmes, amit írtál, én meg jól szórakoztam (szerintem mások is). akkor itt abba is hagyhatjuk, mert nyilvánvalóan debil vagy. és itt nincs képzeletbeli folytatás a vagy után:)

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 10:39:05

@barli: ahhoz képest, hogy az eu-ból "szopatják" őket, eléggé sok győzelmi jelentést hallhattunk a dicsőséges brüsszeli tárgyalásokról és az elcsent költségvetési pénzekről a következő 7 évre. hagyjuk ezt az eu-témát, mert a beruházásaink jó részét nem ritkán 90% körüli arányban finanszírozzák. ez már unalmas, ezt ne erőltesd.

bajnairól: csak így gyorsan utána néztem, 2010 április 15-én 191 ft volt 1 svájci frank, a mai napon 237. mondd a devizahiteleseknek a fentit.

esefe 2013.02.18. 10:43:18

@balage_81 reloaded: Én tudom, hogy értelmes. Meg azt is tudom, hogy te nem vagy teljesen tisztában a magyar nyelv lehetőségeivel, még középiskolás szinten sem. Nem is értem, akkor midnek erőlteted? IQ problémáid vannak?

bögöbö 2013.02.18. 10:49:33

@balage_81 reloaded: Ugye nem értettél félre, éppen úgy értettem, hogy Schiffer nem is igazán szeretne fideszváltó lenni, legalábbis, hm, pragmatikusan áll a témához.
esefe: "Dehát itt léppen te hoztad fel a Bajnai nevét." Ez igaz. A prejudikálás bűnébe estem, és már előre feltételeztem, hogy Bajnai előbb-utóbb előkerül (ezt szoktam meg ui., amúgy az idő engem igazolt, elég csak barli szösszeneteit olvasni :))

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 10:52:29

@esefe: ha te tudod, hogy értelmes, akkor zárd már le a témát.

@bögöbö: nem értettelek félre, csak max annyi, hogy szerinted direkt a fidesz szekerét tolja, szerintem meg egyszerűen hülye a politikához. de a lényeg ugyanaz, kis szereplő egy nagy játékban. nem tudom megérteni, hogy miből gondolja, hogy milliók állnak majd mellé, ha eddig sem tették. ja, tudom, most összeállt a 4k-val, a kommunisták ifjú generációjával, nyilván ők hozzák majd el a megváltást.

esefe 2013.02.18. 10:57:03

@balage_81 reloaded: Az a kilencven százalék úgy kilencven, hogy tizenötöt Magyarországnak kell hozzáadnia és azután jön a kiírásbeli önrész. Minden esetben, kivétel nincs. Ezt hívják nemzeti hozzájárulásnak. Ezt is rosszul tudod, és ebben is nagyon okos vagy.

És tudod, mennyi volt a CHF meg az EUR 2009 harmadik hóban? 207 és 309. És 2001-ben? 172 és 266.

Szóval példákat bárki hozhat a saját szája íze szerint, ha nem tudnád.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 11:04:50

@esefe: vagyis bajnai jobb állapotban adta át a vezetést, mint ahogy átvette, köszönöm, hogy elismerted. és mivel erre reagáltam:

"A bajnai nem etalon mert ő nem csinált mást, mint pontról pontra végrehajtotta azt. amit az imf a csőd ellen előírt,"

vagyis nem csak az elődjénél, de az utódjánál is jobb munkát végzett, most magad is láthatod, ha nem trollkodnál annyit, nem igazolnád, amit én írok.

"Az a kilencven százalék úgy kilencven"- nemzeti önrész ide vagy oda, aki pénzt ad valamire, ami itt épül, nekünk, az nem szivat. de lemaradtál, mert már a vezér is győzelmi jelentéssel jött haza, vagyis most éppen jó az eu, mert sok pénzt ad a köv. 7 évre. itt talán meg is állhatnál, én legalábbis nem reagálok többet, kösz, hogy benéztél

barli 2013.02.18. 11:17:56

@balage_81 reloaded:
"sak így gyorsan utána néztem, 2010 április 15-én 191 ft volt 1 svájci frank, a mai napon 237. mondd a devizahiteleseknek a fentit"

és tudod hogy mennyi volt az euro 2010 április 15-én? 290 huf. Jéééé, felment a svájci frank az euróhoz és minden máshoz képest? Rohadt orbán!! És ki adta ki a svájci frankos hiteleket?

tikmony 2013.02.18. 11:18:36

Bloggerkém, értékeltem volna ha felülsz a villamosra, elmész, és saját szümtökkel megnézed, hogy valójában mi is van ezekkel sátoros népekkel ott. Hát persze hideg van és néha csöpörög is.

Foxtrotty 2013.02.18. 11:22:03

@Nyrségi Trolls:
Egy bolond százat csinál. Ezt orvosilag úgy hívják hogy Demokratikus Koaguláció

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 11:23:14

@barli: ennek a 2010 áprilisi euro árfolyamnak azért nézz utána alaposabban. természetesen elfogadom a bocsánatkérésedet, amiért hülyeséget írtál

esefe 2013.02.18. 11:27:23

@balage_81 reloaded:

Hát, CHF-ben nem annyira :191 mind a kettő, a 2009.04 14 és a 2010.05.27. is. Semmit nem javult a gyircsányihoz képest.

Az Orbánékhoz képest meg a bolsik nagyot buktak összességében, mert 2002 május 27.-én 166 és 242 volt a CHF és a EUR árfolyama.

bögöbö 2013.02.18. 11:28:25

@balage_81 reloaded: a jobbik már a spájzban van, ha kicsit is bizonytalannak érzi a választás kimenetelét, Ovi simán összeáll Vonával, de -ne legyen igazam- akár az LMP is betársulhat, persze naivan megfogalmazott feltételeinek kikötésével, hogy arcot se veszítsen (és amiket persze az első adandó alkalommal felrúg a vezényló).
Erre írtam, hogy Sch. nem hülye, csak "pragmatikus".

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.02.18. 11:31:06

@balage_81 reloaded:
Hiába mosdatod az elkúrót.

Ők (MSZP) törölték el a forinthiteleket, ők (MSZP) reklámozták állami pénzből a devizahitelezést, és ők (MSZP) tették lehetővé törvényileg az állampolgárok korlátlan eladósodását.

Nem véletlen hogy a devizahitelek 95%-át az MSZP kormány alatt vették fel az emberek.

Megjegyzem semmivel nem romlott jobban a forint 3 év alatt, mint az MSZP alatti 3 évben.
Mostanában meg kifejezetten javul.

Viszont ha jól emlékszem az MSZP kampánydumája volt, hogy milyen szar az erős forint.

esefe 2013.02.18. 11:33:26

@balage_81 reloaded: Nem érted mi? Annak a kilencven százaléknak a tizenöt százalékát a magyar állam adja, közvetlenül, a támogatáshoz kapcsolódva. És ezen felül van a tagdíj, ami szintén nem kicsi összeg.

Csak a kevésbé tájékozottak képzelik azt (akik sokszor nagyon határozottak a véleményükben), hogy, ha valami kilencven százalékos támogatásra van kiírva, akkor az EU annak a beruházásnak a kilencven százalékát állja. Hát nem. Annak a kiírt kilencven százaléknak a hetvenöt százalékát. Talán így megérted. Talán.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 11:36:47

@esefe: "Egyszer virtuálisan a tyúkszemedre léptem és azóta szeretnél bosszút állni, "

nem tudom, ki a pocs vagy es megis, ki a fasznak hiszed magad, megmondom oszinten..
valami ketbites nethuszar. az ilyenek legfeljebb csoppenni tudnak a labamra, ralepni nem...:-DDDD

barli 2013.02.18. 11:38:41

@esefe: na jó, 2009et néztem véletlenül, bocsánatot kérek, az még a feri volt talán :) akkor még egyszer: 2010 ápr. 15-én 262 volt. Az állításom fenntarom: a frank erösödött, nem a forint gyengült.

esefe 2013.02.18. 11:42:12

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Te is jól értesz magyarul. Épp azt mondtam neked gyakorlatilag, hogy nem tudom ki a pöcs vagy és miért baszogatsz, mikor hozzád se szólok, erre az ötévesek tükrözéstechnikáját elővéve, ugyanazt elmondod nekem. Sőt még a végére is ugyanazt teszed értelmében, mint én, neked tettem, csak egy kicsit előbb.

Az IQ-ról a helyedben mélyen hallgatnák! Egy közepesen értelmes tízéves szégyellné ezt a technikát.

bögöbö 2013.02.18. 11:43:45

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Ők (MSZP) törölték el a forinthiteleket"
duma, nem törölték el, csak rosszabb feltételekkel adtak forinthitelt a bankok, amikor a 2008-as világválságnak még híre-hamva sem volt
"ők (MSZP) reklámozták állami pénzből a devizahitelezést"
Nem igaz, a bankok reklámozták a termékeiket.
"ők (MSZP) tették lehetővé törvényileg az állampolgárok korlátlan eladósodását."
Ld. első pont: még nem volt világválság, és a zemberek bizakodóak voltak, mivel Orbán-Matolcsy még a kanyarban sem volt ekkor.
"Nem véletlen hogy a devizahitelek 95%-át az MSZP kormány alatt vették fel az emberek."
Igaz, nem véletlen, ld. fenn.
Megjegyzem semmivel nem romlott jobban a forint 3 év alatt, mint az MSZP alatti 3 évben.
Ld. világválság, vazz.
Mostanában meg kifejezetten javul.
Hol élsz te? Az első szellő elfújja a stabilnak látszó forintot, az IMF-védőháló nélkül (amit javarészt a csúti tapsolt el...). (Nem, nem ezt kívánom.)
"Viszont ha jól emlékszem az MSZP kampánydumája volt, hogy milyen szar az erős forint."
Ne keverjük össze az exportot ösztönző kissé gyengébben tartott forintot az önmagától alázuhanó árfolyammal.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.18. 11:45:24

Gyurcsány tényleg eltűnhetne már a süllyesztőben. Egyáltalán ki szavaz még rá???

Mondjuk Orbán is megmaradt pártvezérnek 5-ből 4 elbukott választás után is...

esefe 2013.02.18. 11:45:31

@barli: Nem én vitattam, csak beraktam a segédletet.

az biztos, hogy a bolsik nagyon elkúrták az árfolyamot éppen akkor, mikor megszüntették a forintalapú kedvezményes lakáshitelt, azzal, hogy úgy is pár szaros százalékért kapni devizahitelt. Ezt ők baszták el, akárhogy is mi kéne egyes "elvtársaknak".

bögöbö 2013.02.18. 11:50:33

@esefe: Te tudod, hányan üzleteltek a forintalapú hitellel (és hányan gazdagodtak meg az adófizetők pénzén)? Medgyessi bűne épp az volt, hogy a száznapos programjával fenntartotta a lehetetlen helyzetet, a többi osztogatása mellett. Bármely felelős közgazdász eltörölte volna egy perc alatt.

barli 2013.02.18. 11:50:43

@esefe: bocs, félrenyomtam, a balagenek akartam írni mer' kötözködött :)

bögöbö 2013.02.18. 11:51:33

@bögöbö: úgy értem, a forintalapú KEDVEZMÉNYES hitellel.

esefe 2013.02.18. 11:53:48

@bögöbö: Talán, akkor azt kellett volna lelepleztetni a rendőrökkel, de minimum megváltoztani a szabályokat, nem? Semmiképpen nem adósságcsapdába terelni, milliónyi magyart.

egyjózsi 2013.02.18. 11:54:48

...értem, s ahogy a Gyurcsányt ekéző hozzászólásokat olvasom, el is hiszem, hogy még mindig ennyi szavazója van a Fidesznek! A "Birkamenetelők" ártatlan szűzlányok az itt kommentelő "jobberekhez" képest. Ezért tart itt ez az ország! Ha "jófej-demokrata" akarsz lenni, hát jegyezz le egy ilyen blogot, s máris az Index címlapjára kerülsz! Szociológusoknak aranybánya lehet az ezt követő hozzászólások tömege... Részvétem Magyarország! Előre "SZÍNNAGYMAGYAROK"! VIKTORÉRT, a HAZÁÉRT!

esefe 2013.02.18. 12:01:26

@egyjózsi: Ennek van valamii értele? esetleg csak rúgni akartál egyet azokon az embertársaidon, akik nem azon a véleményen vannak mint te? Csak remélni merem, hogy nincs diplomád, azért vagy ilyen. Az átlag tanult ember, inkább érvel, ha már hozzászól és nem támadja meg egy hozzád hasonló.

esefe 2013.02.18. 12:02:21

@bögöbö: Egyetértünk. Van ilyen.:))

bögöbö 2013.02.18. 12:03:25

@esefe: Ja, én is meglepődtem :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 12:08:17

@esefe: anyad igazan megtanithastott volna erteklmesen fogalmazni..

mondjuk nem meglepo, altalaban orban csurheje nem nagyon beszeli a jo edes anyja nyelvet, hiszen csakis a verbalisan retardaltakat lehet azokkal a suket dumakkal szavazasra birni:-DDD

na gyurjal meg a magyarra, pocsomoccse, aztan amikor tudod mit jelent amit leirsz, targyaljunk ujra:-)

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 12:16:09

@barli: amiket nekem linkeltél, 2013-as árfolyamok mind. a tényekkel meg látom hadilábon állsz, mert a frank "erősödése" elég erős összefüggésben van azzal, hogy töketlen, sőt, hektikus a jelenlegi gazd.pol. lehet ezt magyarázni, de minek? még a cds-felárunk is távolabb van a csehekétől, mint 2010-ben volt, tehát bármilyen mutatót nézünk, itt kőkeményen ment az elkúrás az elmúlt 3 évben

és a cöf-nek innen üzenem:

hvg.hu/itthon/20121210_Tarki_Orban_22_ev_legrosszabb_miniszterel

csak a tények kedvéért, meg hogy a trollok idegeskedjenek: bajnai-kormányát a választók külön kezelik a megyó-fletó kurzusoktól, ergo elmúltnyolcévezni fölösleges

barli 2013.02.18. 12:25:33

@balage_81 reloaded: bazeg ne legyél már ennyire analfabéta. Ráböksz a "historische kurse"-a és márid be tudod állítani hogy melyik dátumot akarod megnézni. Azért nem direkt linket adtam, mert nem volt. De megnézheted máshol is. Linket meg azért adtam egyáltalán, mert a teféle kötözködölegények egyböl rinyálnak, hogy holaforrásholaforrás.
Bocs hogy kijöttem a sodromból de ennyi önállóságot azért feltételeztem rólad.

barli 2013.02.18. 12:29:07

@balage_81 reloaded: a németek meg minden más eu-s ország ugyanúgy rinyálnak, hogy felment a svájci frank. Mert válság van és mindenki oda menekül.
Ezermillió statisztikát lehet hozni a zorbánék ellen, de hogy ö tehetne a drága frankról azt nem.

ganjaninja 2013.02.18. 12:32:56

Én ezt nem értem!
Felvonul a meleg barátaival...utána hirdeti ,hogy cigány ő is. Most sátrazik.
Szerintem gyakorol!
Költözni fog a "tezsvírei" mellé.
Már csak az a kérdés ,hogy a sittre..vagy a putriba?
Én csak azt nem értem ,hogy ezek a leszerepelt politikai hazaárulók miért szerepelhetnek még bárhol is ebben a nyamvadt országban.
Menetelnek a sitten országunk "nagyjai"..közben dalolnak:
Libás off shore Gordonka seggbe k.... a Fecóka...sallala..

..de az a baj ,hogy egyik kutya..másik eb.

és ez baromi nagy sértés csóri kutyáknak,hogy velük egy lapon említem őket.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.18. 12:41:09

Gyurcsánnyal a baj az, hogy a demagógai útját választotta. Ez vele a fő baj. Pedig a DK-t úgy kezdte, hogy öntsünk tiszta vízet a pohárba és beszéljünk értelmesen, értelmes embereknek tekintve a választókat, ehelyett lett:
- miskolci családlátogatás,
- sátortáborozás a Parlament előtt,
- fogyókúramenet támogatása,
- kiállás a "meleg büszkeség" mellett,
- demagóg pártprogram megfogalmazása.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 12:45:29

@barli: igazad van, a gyenge forintról tehet, nem az erős frankról

a linked nem bizonyítja a 2010 áprilisi frank árfolyamot, megnéztem, de akkor ezt már el is ismerted, hogy rossz adatot néztél, ollé

jut eszembe, mai hír, nőtt az államadósság, pedig már 70% alatt kéne lennünk. plusz 2,7% utolsó negyedéves recesszió, persze már kijött a hivatalos maszlag, "külső körülmények" ugye. akkor gyurcsánynál nem tudom a világválság miért nem számított annak, de ez már másik történet. ki vagyok én, hogy megbolygassam a jobboldali legendáriumot? gyurcsány rossz, bajnai rossz, orbán jó, értem? egyszerű ez. közben lerohad a hazánk, de mi ez ahhoz képest, hogy legalább viktornak hívják a miniszterelnököt.

szerencsére már csak egy darabig

Gatinho 2013.02.18. 12:46:21

gyurcsány egy hibbant.

barli 2013.02.18. 12:53:09

@balage_81 reloaded: a gyurcsány már elötte elcseszte. Nagyrészt ezért szívunk ma is.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 13:04:45

@barli: ezt ő 2006-ban készséggel korrigálta volna. persze aki 14. havi nyugdíjjal kampányolt akkoriban, az kussoljon, de jó mélyen. plusz a népszavazás. ezzel együtt most nem gyurcsány száll ringbe a min. elnökségért, így róla beszélni minimum érdekes. és persze elegánsan kihagytad a 2009-ben beköszöntő gazdasági világválságot. viszont 2/3 birtokában ezzel az eredménnyel megint csak azt mondom, lehet szépen lapítani

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 13:10:52

@barli: " a gyurcsány már elötte elcseszte."

ki vitte az utcara az embereket a reformok ellen?
ki szervezte a focihuliganokat gyujtogatni a varosba a regnalo legitim kormany ellen?
ki szervezett nepszavazast az elfogadhato merteku tandij es vizitdij ellen?

gyucsany valoban elcseszte kulonben. de azt cseszte, hogy demokrata volt es orbanek a demokracia eszkozeivel visszaelve - es az mszp sunyi hatterembereivel kezenfogva - elszabotaltak az orszagot. gyurcsany azert volt barom, mert azt hitte, hogy a hetvenharmincat majd feladjak a szocik es nem fogjak kiadni a az mszpsek a fidesznek es azt gondolta, hogy bar orban egy suttyo, azert nyomokban demokratat tartalmaz.

tehat gyurcsany tulbecsulte magat es alabaecsulte a puch-simicska korrupcios tengelyt, valamint feltetelezte, orban az orszag javat akarja, legfeljebb maskent...
szemantikailag atertekelve a dolgot vegul is igaza volt ebben az utolsoban, orban tenyleg az orszag java(i)t akarja...:-DDD

Kivlov 2013.02.18. 13:11:48

össze kéne bútoroznia kurcsinak a PMP-vel (Pesti Macesz Pusztítók) és akkor megalakíthatnák az új MSZP-t: Magyarszerű Szánalmasok Pártját...

maroz 2013.02.18. 13:14:54

Tetszett a poszt. :)

barli 2013.02.18. 13:22:09

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
ki nem tünt el időben demokrata módra amikor kellett volna?
A gyurcsány legnagyobb hibája nem az volt, hogy nem vitte végig a "reformjait", hanem hogy ő akarta végig vinni a reformjait. ő, aki elcseszte.
Egy normális országban ha egy politikus kétséget kizáróan lebukik, akkor az a minimum, hogy félreáll. És ne gyertek a zorbánnal, mert ő (még) nem bukott le úgy, mint a fecó.

Wagem 2013.02.18. 13:23:47

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Honnan tudnád Jerusalemből mi történt itt 2006-ban te pondró??

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 13:38:58

@barli: "ne mi nyerjük a legtöbbet"

egyébként szánalmas fideszes kettős mérce, amit alkalmazol. a vezéred már '94-ben megbukott, akkor a pártja majdnem kiesett. rátett 2002-ben és 2006-ban is egy-egy vereséggel. ezek után ne gyere azzal, hogy nem bukott le/meg/fel/hátra/előre. dehogynem. már rég. csak félnek tőle és mivel simicskánál a kasszakulcs, nem baszakodnak velük a pártban.

barli 2013.02.18. 13:45:30

@balage_81 reloaded: pontosan mit nevezel bukásnak? Eddig úgy tudtam hogy a fidesz azóta folyamatosan növelte a szavazótáborát. Ja hogy a potenciális koalíciós partnerek kiestek? Mekkora bukás. Szerintem az a bukás, amikor a saját pártod kicsinál. Vagy az ellenfeled kétharmadot kap a választáson..
És nem a vezérem. Csak elviselem, mert jelenleg tetszik, nem tetszik, nincs jobb (esetleg nincs más komolyan vehetö) a palettán.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 13:48:42

@barli: mit cseszett el?

ertem en, hogy "mert elcseszte" de senki nem tudta meg eddig megmondani, hogy mit cseszett el.

azt cseszte el, hogy nem vitte vegig a refomokat amiket nem kellett volna vegigvinni, mert elcseszte?:-DDDD

es hogyne bukott volna le orban?:-)
csak az van, hogy egy hivonek az isten dugja is seggbe a 2 honapos leanygyermeket, akkor is az ordog lesz a hibas:-)

mandiner.hu/cikk/20121105_nem_a_diktatura_ellen_harcolt_anno_orban

ennel nem is kell szebb beismerese annak, hogy nem demokrata, diktaturat szeretne es o szeretne iranyitani:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 13:50:04

@Wagem: az a baj, hogy anyadat nem tanitottam meg tisztessegesen szopni meg strichkurva koraban, igy szulethettel meg te is...

az en hibam;-)

okostojgli (törölt) 2013.02.18. 13:51:47

"érdektelenségbe fulladt"

Kommentek száma: 140.

barli 2013.02.18. 13:55:06

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
nem ö mondta, hogy elkúrták, mert annyira túlköltekeztek a zország lehetöségein, hogy hajjaj? Neki már csak hiszel..

kvasztics47 2013.02.18. 14:00:15

• Az Orbán banda, amikor Gyurcsányt amortizálta akkor a demokráciát amortizálta le.
Mind ezeket a „civil” és nem „civil” mértékadó értelmiségiek jelentős része érzéketlenül, kajánul nézte.
Most pedig ez a regnáló értelmiségi réteg, (újságírók, publicisták, művészek, tanárok) nem vállal felelősséget a demokrácia lerombolásáért, hanem Gyurcsányt teszi egyedüli felelőssé.
Amíg ezek az emberek: rádióban, tv-ben, újságban elhatárolódnak Gyurcsánytól, azaz a felelősségük, elvállalásától, addig nem lesz demokratikus összefogás.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 14:00:36

@barli: nem
nem hiszek. miert hinnek neki?

en senkinek nem hiszek, nekem nincs vezerem, magam mondom meg mit fogadok el es mit nem es ab ovo senkiben nem bizom aki azt allitja, jot akar nekem es tenni kivan ertem:-)

egyebkent csak hogy a kronologiai sorrendet tartsuk..
hogy is volt ez pontosan?:-)
mi volt elobb? a hirtv/fidesz altal meghamisitott oszodi beszed, vagy az elszabotalt reformkiserletek?;-)

csak a miheztartas vegett..
ertem en, hgoy szerinted nem szamit a kronologiai sorrend, de ezt majd raerzel az izere, ha megjelenik egy no egy gyerekkel, hogy a tied, mert majd meg fogod dugni valamikor..;-)

Balt 2013.02.18. 14:00:41

:))) Ez nagyon jó. Guru... akarom mondani ROTFL.

ob.szerver 2013.02.18. 14:02:29

@barli:

"ő, aki elcseszte"

Tulajdonképpen mit is cseszett el?

Amivel nem azt mondom, hogy semmit, mert volt amit.

Csakhogy Gyurcsánnyal kapcsolatban a szellemi igényességetek meg szokott rekedni az olyan Selmeczi féle mélyanalízisek szajkózásával, minthogy elcseszte, ellopta, romokban az ország, szemeket lövetet ki, békés tüntetőkre támadt. Tehát azt várnám, hogy tényszerűen, tőmondatokban felsoroljátok, hogy mit is cseszett el. Például: indokolhatatlan áfacsökkentés. Ilyenek kellenének a fidesz agitprop lapos, ostoba, hazug lózungjai helyett.

Balt 2013.02.18. 14:04:20

"Azt még megértem, ha valaki saját maga nemesedését véli elősegíteni az önként vállalt szenvedéssel, de vajon honnan jön az idea, hogy ez a kívülállók számára is idvezítő?"

:)) Esetleg egy diszkrét hereszorító...? Nem jó, hisz ő alapjában véve nem vezekelni akar, hanem demonstrálni. Lásd még a >400 napja éhségsztrájkolókat. Nem is tudom, miért nem írták oda a norvég (muhaha) Helsinki Bigottság forrásjegyzékébe, hogy NN Balázs, a 438 napja éhségsztrájkoló sajtószabadság-harcos. :))

kvasztics47 2013.02.18. 14:04:39

A lakossági hitelállomány 7 500 milliárd, melyből 6 000 milliárd devizahitel (ami öt éve még csak 3 000 milliárd volt). Sajnos ha ezt a lakosság „GDP”-jéhez viszonyítjuk, ami ugye az ő kereseteik összessége (4 500 milliárd), akkor a lakosság eladósodottsága 166%-os!!! Görögország 140%-os adósságával haldoklik!

kvasztics47 2013.02.18. 14:10:14

Ilyeneket lehet olvasni, de nem keveset:
„Én 1954-es születésű vagyok. Helyzetem katasztrofális. 6 diplomával rendelkező tanár ember vagyok.2011-ben bezárták az Intézményemet, ahol gyakorlati-oktatásvezető voltam.
Azóta is beteg vagyok, a körülmények okozták betegségem. Táppénzjogosultságom már fél éve lejárt, semmi ellátást nem kapok, minden tartalékom elfogyott, lassan a 37 év alatt megszerzett lakásomat fogják elvinni a fejem fölül, mert már nem tudom fizetni a közüzemi dolgaimat. Senkit nem hagyunk az út szélén szlogen csak annyira változott, hogy nem hagynak ott, hanem oda löktek!!!! Rokkantnak nem tudok elmenni,46%-ot kaptam, hiába is fellebbeztem. Ez ki van találva azért, hogy így csak 40.000Ft rokkant ellátást kaphatnék. 37 év befizetéseim után 59 évesen!!!!!!!Hol a pénzem? Mit kapok vissza a befizetéseimből?”
Az a sok aljasság baromság elkúrás amit Orbán csinál nem hagyhatja hidegen egy vérbeli politikus, Gyurcsány Ferencet.

barli 2013.02.18. 14:11:01

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
elöször ugye az öszödi beszéd volt. Ott mondta el, hogy mennyire elcseszték. Hogy mikor szivárgott ki az irreleváns. És a beszéd nem lett meghamisítva. Ha az egészet nézem, az ugyanazt jelenti, mint a kiemelt szöveg: elcseszték a gazdaságot csak hogy hatalmon maradhassanak. A "kurva ország" meg a trágár beszés nem érdekel. Engem az érdekel, hogy csalással maradtak hatalmon, és miattuk üt akkorát a válság.

kvasztics47 2013.02.18. 14:15:20

Orbán számára megszűnt a jövő.
Azzal, hogy az Orbán-rezsim dühből és bosszúból olyan értelmetlen részletszabályokat akar alkotmányba foglalni, amelyek még a normál törvényhozás keretében is viszolyogtatóak, barbárak vagy épp kicsinyesen elfogultak, azt jelzik, hogy Orbán számára megszűnt a jövő.
Nem csak arról van szó, hogy a Fidesz már jó ideje otrombán hazudik felhatalmazásáról. Hiszen gondoljunk bele, hányan szavaztak volna arra a programra, amely ezeket az elemeket tartalmazza:
• diákok röghöz kötése
• egyetemi autonómia korlátozása
• a hajléktalanok bűnözővé nyilvánítása
• a kormány elcseszései miatt a lakosságra különadó kivetése
• bírósági ügyek ügyészi eltérítésének lehetősége
• választási kampány korlátozása
• egyházak feletti állami kontroll
• az Alkotmánybíróság jogköreinek további csorbítása
• a szólásszabadság korlátozása
Csak hogy szűken a mostani alkotmánymódosítási kört tekintsük (ide se véve a magánnyugdíjpénztár-einstandot, a választási regisztrációt, a keleti despotákhoz való dörgölőzést, vagy az oktatás szétverését).

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 14:19:07

@barli: :))) te aztán kreatívan bánsz a tényekkel:) és ha több szavazója lett, akkor mi van? ugyanúgy le kell mondani, mint mindenhol európában, ha veszít. na jó, berlusconi visszatérő fajta, de gondolom nem ő a mérce. hiába növeli a táborát, ha egyszer választást veszít, akkor az bukás. pláne háromszor. ne játszd a hülyét, nem áll jól.

elvhű társ 2013.02.18. 14:21:29

Gyurcsány Ferenc a mai magyar politikai élet egyik leghitelesb képviselője az egész világon! Hiába próbálja elhitetni a hazug fideszpropaganda hogy nem Ő az mert akkor is Ő képviseli a nyugdíjasokat, diákokat, szociálisakat és antiszociálisakat. Csak a szocio patás orbán bukásra áló hívei nem hajandók belátni ezt

barli 2013.02.18. 14:22:32

@balage_81 reloaded: egy hajszállal kevesebbet kapott egyedül, mint a két ellenfele együtt, potenciális koalíciós partner meg nem volt. Mindemellett több szavazatot kapot, mint négy évvel azelött. Lemondhatott volna ez igaz, de ez azért még nem bukás.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 14:27:37

@barli: na jó, ezzel a kommenteddel átszakítottad a gátat. figyelj, te tényleg annyira hülye vagy, hogy orbánnak mindent beszopsz, csak mert róla nem jelent meg ilyen hangfelvétel? mi kell a magad fajta debilnek ahhoz, hogy lássa, hogy szarul mennek a dolgok? te akkora fideszes vagy, hogy a fal adja a másikat. valláskárosult vagy bazmeg, már bocs, de ez már a debilitás szintje. minden kurva jó, igaz, hogy lopnak, mint az állat, korrupció van, a gazdasági visszaesés régiós szinten is horribilis (miközben 2010, 2011 még növekedés volt), a cds-felárak elszálltak, a forint 20%-ot gyengült 2010-hez képest, szétverték a köz- és felsőoktatást, a gazdák nem kapnak földet, kevesebb ember dolgozik a piaci szférában. te fogod magad, és elkezdesz gyurcsányozni, hogy ő 6,5!!! évvel ezelőtt mivel bukott le. mindezt azután, hogy a fasz pártod még 14. havi nyugdíjjal kampányolt 2006-ban is, aztán szociális népszavazást tartott és kaszálta el az egyetlen értelmes reformot. most meg tandíjat vezet be, legalizálja a hálapénzt és itt ugatsz, hogy gyurcsány mivel bukott le. hát bazmeg, te egy hazaáruló vagy, semmi több.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 14:29:52

@barli: mert bukás az gondolom, amit selmeczi gabika annak hív:)

"potenciális koalíciós partner meg nem volt" - na látod, ennyire hülye vagy. ő maga nyírta ki a kisgazdákat, aztán megpróbálta az mdf-et is, csak az nem sikerült. gondolom az ud zrt ügye megvan. és nem zavarnak a tények, szelektíven benyomod őket, mintha bárki elhinni ezeket az olcsó, szegényes, gyenge, értelmetlen hazugságokat. baszod, 2002-ben még volt koalíciós partner, az volt az mdf és együtt SEM nyertek. és konkrétan az mszp-szdsz kapott több szavazatot, nem a fidesz-mdf. sötét vagy nagyon.

Echoo 2013.02.18. 14:31:40

Szellemes cikk, az addikt hasonlat nagyon találó. Sajnos engem is az ex- mivolta miatt zavar.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 14:32:22

@barli: "egy hajszállal kevesebbet kapott egyedül, mint a két ellenfele együtt" - ez csodálatos mondat. vagyis a szavazók TÖBBSÉGE más pártokra szavazott, orbán ellen. akkor ez mi a fasz mégis? győzelem? jajj de hülye vagy, de most már ne hagyd abba, hadd lássuk, milyen a fidesz tábora:))))

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 14:33:33

@barli: az ezüstérmes tulajdonképpen csak azért nem nyerte meg a versenyt, mert az aranyérmes hamarabb ért a célba. de ettől még az ezüstérmes nem veszítette el a versenyt ugye? :)))))

barli 2013.02.18. 14:38:57

@balage_81 reloaded:
nem azt mondtam hogy nyert. nem is azt hogy nem veszített.
Azt mondtam, hogy a bukás az mást jelent. A bukás az az, amit a gyurcsány csinál jelenleg.

Egyezzünk ki abban, hogy az orbánék rosszul csinálják, a gyurcsányék meg rosszul csinálták. Akkor már csak azon veszekedjünk, hogy ki a rosszabb

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 15:01:51

@barli: nem. orbánék konkrétan bűnöket követnek el. alaptörvényt módosítani 4x egy kurzus alatt az bűn. főleg azért, mert ők maguk belepakolnak mindent, hogy majd a köv. kormányoknak is azokat kelljen betartani. tehát még egyszer, a képlet: ők maguk a SAJÁT szabályaikat nem képesek egy db kormányzati cikluson belül betartani, ezért a saját alkotmányukat módosítgatják. de azért a következő kormánynak legyen csak benne minden az mma-tól az egykulcsos adóig. a recesszió azért az ő saruk, mert bajnai már 1,1% növekedéssel adta át az országot, ami még 2011-ben is tartott. közben elsíboltak 3ezer mrd mnyp megtakarítást. ne gyere nekem azzal, hogy ez is rossz, meg az is rossz. nem, itt tort ül a diktátorság és a dilettantizmus

balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.18. 15:04:01

@barli: " A bukás az az, amit a gyurcsány csinál jelenleg." - hát fideszes szemszögből nyilván:)))

Wagem 2013.02.18. 15:05:02

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Húúú metszett nagyon bika vagy.
Látod ennyi a különbség kettőnk között.
Én megtanítottam anyádat szopni.Mégis kiszart.
Ezért nem tudod ki az apád a kibucból.
Szerintem van több is bár ahogy ismerlek,lehet,hogy egy palesztin.
Sőőt biztos.. :-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.02.18. 15:24:51

@barli: most erre mit mondjak?:-)

kosoznom, hogy alatamasztotad a fideszesekrol a velemenyemet:-)

es azt, hogy a hozzatok hasonlo szellemi nyomorekok es onkentes untermensch ellen meg gyurcsannyal is ossze kell alni, meg ha budos is, mert nalatok veszelyesebb metelyt meg nem szart anya foldre, mint a bosszuszomjas, buta es irigy prolik, akik nem kepesek egy osszetett mondatot megerteni:-)

nemhogy egy 20 perces beszedet:-D

igen, tudom. neked eleg, amit megertettel belole. persze, hogy eleg, hiszen pontosan kielegiti az igenyeidet:-)

annyit akarsz erteni belole, ami meg nem okoz kognitiv disszonanciat, de jol definialhato ellensegkepet ad:-)

ugyanis ha nem tunt volna fel, meg mindig nem tudtad leirni, mit is cseszett el gyurcsany, csak makogsz itt egy fel naranccsal a kezedben, hogy "elkurta.. elkurta"

mit?:-DDD

sorold:-DDD

kvasztics47 2013.02.18. 15:32:37

@barli: "csalással maradtak hatalmon, és miattuk üt akkorát a válság." Az esetleg nem zavar, hogy Orbán mán 3 éve átvette a hatalmat a teljhatalmat. Azóta a benzin 330 -ról 430-ra emelkedett az euró 190-ről, 290-re emelkedett. az államadóság nem csökkent annak ellenére, hogy a béreket csökkentették, a TB-t emelték, tandíjat vezettek be stb..
nem csalás nem ámítás.

bögöbö 2013.02.18. 16:58:30

@kvasztics47: Te tényleg azt hiszed, hogy meggyőzöd, őt, meg Wagemet?
:D
süti beállítások módosítása